تحميل سيتي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه

تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Empty تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه

مُساهمة من طرف Admin الجمعة ديسمبر 16, 2016 1:42 pm

سلامو عليكو من جديد اتمنى تكونو كلكم طيبين
نبتدي بالموضوع المهم يالطيف الطف بينا يارب بعد ماتكلمت على انجازات الاخ من غير ماادكر اسمه اخوي الله يخليه ويحميه بارب طاح عوجهه وهو بيلعب ونزف من خشمه ياه انا انجنيت وعلى طول ودوه للطبيب حمدالله مافيه الا كل خير اسفه حكيت قصة حياتيتقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-17 من الي حصل حرمت ادكر اسمه او حتى صوته
بوسي اليوم ابدعت زي كل مره دايما صوتها هو هو سبحان الله مبيتغيرش وكمان ممكن تغني من غير مايك وتسمع كل الي بالمسرح
وعباس جنبها ولا شيء ولا لابقه له الاغنيه بالمره دي اغنيه شعبي يا عبس مش رومنسي وعربك دي مش مكانها اعطيك صفر على الديو
عباس في التابلو واضح انه صوته تعبان اوي وبيغني غصب عليه بس مننساش انه احسن صوت مصري مر على ستاراك تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-15
هايدي ايه ده يااختي اوعى تغني مره تانيه لبناني ومتفكريش ابدا ابدا
صوتك عريض وتخين ومفهوش احساس وكمان غنيتي للست فيروز يا جبروتك وتقتك بنفسك لو اخدت اللقب لطخ نفسي خخخخخخخ بمزح اعتذر منك فيروز سامحينا مش الفنان لازم يكون شامل ولابق له كل الاصناف تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-40
رافاييل الغنا له ناسه وللاسف مش طريقك لانه صوته اقل من عادي وبتغني عروقك بيطلعو وده دليل على عدم قدرتك على الطرب فين ايامك يا ام كلثوم بتغنى كانها بتتكلم والمكرفون بعيد عنها بمترين تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-40
شفتي وصلنا للايه يا كوكب الشرق كل هالتكنلوجيا وايتون ومايطلع الصوت حلو غير اغاني فارس عتى عنها الزمن تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-15
دينا ابدعت الصراحه في الطابلو وغنية النوميني ماكانت تستاهل تطلع نوميني والاكيد تاخد اللقب هي افضل صوت مصري في البنات مر عستاراك بعد نسمة الله يوفقها تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-17
ايهاب غنى باحساس وصوته حلو الله يوفقه وفين الناس الي قالت الملايين راح يصوتو له قلنا مفيش ماصدقتو قبل خخخخخختقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-40
مروان ولا اي تجدد زي كل مره انت ليه كل اغانيك لبناني نفسي نشوفك مصري خليجي ولا هنا حيبان ضعفك هههههههههه تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-40
نسيم ابدع مع بوسي الولد ده يلبق له طربي شعبي كل شيء حتى مع حنان غنى حلو تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-40
حنان غنت زي كل مره الاغنيه لابقه لصوتها تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-15
الصراحه انصدمت انه ايهاب طلع برا وماعطوه فرصه لكن نقول ايه حكم القوي والسنه الجديده عاوزين يفرحو بنت بلدهم وهي تستاهل
هم ملقوش بمن يضحو الا هو في هالاسبوع تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-40
المهم بعد رجوع دينا انا متاكده وصولها للفاينل وتاخد اللقب هي افضل من عباس وهايدي ومروان ونسيم بيخلوه للفاينل بس مااعتقد اللقب له
النوميني رافاييل وهايدي وباي باي رافاييل والله اعلم نفسي في السيناريو ده تيطلع وتطلع حنان بعده وترتاح ام الخير خخخخخخخخ
تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-17تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-17تقييمي للبرايم وموضوع مهم فوتو بسرعه Roro44Com-Forums-Smiles-17

Admin
Admin

المساهمات : 9265

https://download-city.ahlamontada.com

- مواضيع مماثلة