تحميل سيتي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مروان بيقصف حنان ههههههه

مروان بيقصف حنان ههههههه Empty مروان بيقصف حنان ههههههه

مُساهمة من طرف Admin الجمعة ديسمبر 16, 2016 2:01 pm

سلام عليكو ازيكو عاملين ايه مع البرد القارس في شهر مارس قصدي في شهر يناير مروان بيقصف حنان ههههههه Roro44Com-Forums-Smiles-21

كنت قبل قليل اتفرج على التلفزيون وقلت خليني اشوف قناة ستاراك بيعملو ايه الستة دول

لقيتهم قاعدين بياكلو برجر اتمنيت اكل برجر علشان بحب البرجر مروان بيقصف حنان ههههههه Roro44Com-Forums-Smiles-40

المهم كانو قاعدين بيتكلمو من موضوع لموضوع

قام عباس بفتكر او رافا بس بفتكر عباس مكنتش مركزة معاهم اوي مليت منهم هههههه

شوية مروان قعد بالطاولة جنب حنان فقام عباس او رافا مش متذكرة سئلها ايه اكتر حاجة بتحبيها حنان؟

قالتلو من وانا صغيرة بحب المراية وبقعد ابص عليها بالساعات وانا بمشط شعراتي مروان بيقصف حنان ههههههه Roro44Com-Forums-Smiles-21

قام مروان اتكلم قالها اللي بيبصو بالمراية الوقت كلو عندهم نقص ثقة في انفسهم مروان بيقصف حنان ههههههه Roro44Com-Forums-Smiles-21 مروان بيقصف حنان ههههههه Roro44Com-Forums-Smiles-21

طبعا الست حنان ما رضيت بكلام مروان قالتلو عيب تحكيلي هيك لو حكتلي اني مو حلوة متلا كنت راح اتقبلها منك

لكن تحكيلي عندك نقص ثقة فنفسك علشان ببص في المراية عيب احترم حالك

ومش عارفة الخناقة رسيت على ايه اصلي قفلت التلفزيون مليش مزاج اشوف خناقاتهم مروان بيقصف حنان ههههههه Roro44Com-Forums-Smiles-21 مروان بيقصف حنان ههههههه Roro44Com-Forums-Smiles-21

السؤال المطروح هل مروان كلامو صح انو اللي بيقعد يطلع على المراية بيكون عندو نقص في نفسيتو؟

ولا مروان مش طايق حنان وعاوز بس يتمشكل معاها ويستفزها وعاوز يكسر راسها علشان بقت مغرورة ؟

اترك الاجابة ليكو اخواني اخواتي ولكم واسع النظر ودمتم في رعاية الله وحفظه مروان بيقصف حنان ههههههه Roro44Com-Forums-Smiles-17

مروان بيقصف حنان ههههههه Roro44Com-Forums-fwasel-62

Admin
Admin

المساهمات : 9265

https://download-city.ahlamontada.com

- مواضيع مماثلة