تحميل سيتي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المصالح بتتصالح

المصالح بتتصالح Empty المصالح بتتصالح

مُساهمة من طرف Admin الجمعة ديسمبر 16, 2016 2:28 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يارب تكونوا بخير و عافيه
اولا بس حابه اقول انا ضد اي حد بيعمل اي طالب ملاك منزه حتي لو بتحبه ده حتي امهاتنا و اهلنا فيهم عيوب
فبلاش بقي الدفاع المستميت و المبررات الواهيه،موضوعي انهارده عن المصالح و ازاي كل الطلاب تقريبا علشان مصلحتهم بيتخلوا عن مبادئهم فتلاقي طالبه تقول لمامتها بيجبرونا نمثل و بيجبرونا نعمل علاقات عاطفيه و طالب يقول بيجبرونا نفعد في اماكن معينه و نقول كلام معين و طبعا بيوافقوا علشان الشهره و المجد و اهاليهم كمان بيوافقوا المهم بنتي تبقي مشهوره و تجيب فلوس
و نلاقي طلاب يدوسوا علي بعض علشان ميخسروش الفانز بتوعهم و هم اهم حاجه عندهم الشهره و عدد المتابعين علي صفحاتهم لا صداقه و لا اخلاق و لا مباديء كلهم علي فكره مش حستثني حد يمكن ايهاب و نسيم مشفتش منهم مواقف زي دي لحد الان يمكن لانهم كويسين و مبيعرفوش يعملوا كده و ممكن لانهم متحطوش في الموقف ده و معرفش رده فعلهم حتكون ايه المهم الطلاب كلهم يا اعزائي مصلحجيه فمحدش يقول فلان طيب و فلانه مصلحجيه كلهم بتوع مصالح و بس و حكتب عن بعض المواقف اللي لاحظتها و اللي عنده مواقف لطلاب تانين يحطها يا اهلا و سهلا و اسفه لو طالب او طالبه فاتني اكتب عنهم بس لاني مش بحضر كل الفيديوهات الموسم ده نبدأ مع بعض
1- هايدي و مروان طبعا شوفنا هايدي قلبت علي مروان مره واحده بعد ماكانت قاعده طول اليوم معاه و الولد علي تقل دمه و سخافته بس كان بيفضل معاها حتي لما طلعت نوميني طبعا هايدي جالها رسايل زي ما هي بتقول من مذا حد انها تبعد عن مروان و طبعا معروف ان هايدي مش عايزه تخسر الفانز و بذات فانز علي اللي بيبعتوا هدايا و بيصوتولها و هايدي مش هبله ففضلت تبعد عن مروان علشان متخسرش الفانز و طبعا مامتها كمان نصحتها بكده امال مش الهدايا و التصويت اهم
و بعدين معلش سؤال هايدي بتقول ان الفانز قالولها متسمعيش كلام مروان لانو بينصحك تغني غلط و علشان كده بتغلطي نعمممم؟؟؟ افندم؟؟؟ علي اساس ان مفيش تدريبات علي الاغاني و الاساتذه بيسمعوا و بيقولولها تقول ايه و تحط اي عربه و تتحرك ازاي ؟؟ و كمان هاي ي اول مره تغني في حياتها يعني متعرفش ايه الصح من الغلط و متعرفش تغني الا لما مروان ينصحها ؟؟
لا طبعا اللي حصل من وجهة نظري ان هاي ي كانت مع مروان لان مروان عنده خبره في الغناء كبيره و ده من كلام الكل عنه برغم انو بيغني لون واحد بس بس بيفهم في العرب و الحاجات دي تقريبا و ده من سهيله كانت مره مع شانتال و قالتلها غنيتي حلو و لذات لما عملتي العرب اللي مروان قالك عليها يعني الواد بيقولهم علي عرب و حاجات
طيب فجأه هايدي قلبت عليه و اهتمت بكلام الفانز اللي هي متعرفهمش اصلا و اخدت موقف منه و قالت هو بينصحني عن حب قدام الكاميرات
طيب ايه الهدف اني اقول كلمتين حلوين قدام الناس و هي بتتجنبه و بعدت عنه يعني بتثبت كلام الناس
طبعا كلامي مش حيعجب الناس بس الحق حق و انا مش بطيق مروان و حركاته الزباله مع دينا بس كنت بحس انو كويس مع هايدي و كذا مره يقولها نفسي ابقي فاينال انا و انتي بس هي طبعا لازم تسمع كلام الفانز علشان مصلحتها

نيجي بقي لمحمد عباس
انا بحب عباس و بتمني يوصل فينال بس مش حغطي عيوني انو فجأه و بعد خروج سهيله بقت سهيله حلوه و بقي بيحبها و صفحته كلها كلام عن سوها و الهبل ده
طبعا ده علشان فانز سهيله و بصراحه مبيعجبنيش ده ابدااا حسيت ان في مصالح بتتحكم في تفكير محمد و انو مره قلب علي سهيله و فجأه رجع حسن علاقته بيها علشان الفانز

محمد سعد بردو معلش كذا فيديو شفتهم بيهاجم سهيله من وراها مره قال هي بتعمل انها ملاك بريء و دلوقتي لما خرجوا سهيله حبيبتي و روحي
بصراحه بكره النفاق ده و بكره المواقف تتغير من اليمين للشمال بس علشان المصالح

شانتال طبعا و تلزقها في علي طول الوقت و انها تيجي تدعمه في البرايم و الحركات الدلع و الهبل ده

نيجي بقي لسهيله و انها علقت اللوحه اللي فيها شتيمة ابن بلدها علشان متزعلش الفانز منها ،برغم انهم مشافتهمش و لا تعرف عنهم بس طبعا مفكرتش في اي حاجه غير ارضاء الفانز و علقت اللوحه
بمناسبه فانز سهيله اما ان الاوان ان تعتذروا علي كلامكو ان دينا و عباس و رافاييل زفوها من السلم
لا كولوديا ضربتها و طردتها لا مد من الكونترول اتحرش بيها و دلوقتي سهيله في بيتها و نفت الكلام ده

حنان طبعا طول الوقت مع رافتييل اي مشكله تجري عليه و متحمله منه تريقه و عصبيه لانه بيقف جانبها في الاكاديميه و بيساعدها علي حسب كلامها لكن لو الفانز بعتلها ابعدي عن رافاييل بتقلب عليه في لحظه
صحيح بترجع تاني يوم تكلمه و تفضل تدلع عليه و صحيح علاقتهم بقت مستفزه و اوووڤر رررر موت بس للاسف البنت كل لما مامتها تكلمها تقول ابعدي عن رافاييل تبعد في لحظه و ياريتها بتثبت علي مرقفها ارضاءا للفانز لااا ترجع تاني بردو علشان مصلحتها لان من غير رافييل مبتعرفش تعمل حاجه و ده واضح للكل انو بيساعدها

حاليا مش فاكره حاجه تانيه بس لو افتكرت حعمل موضوع تاني
و علي فكره للي ملاحظ يعني انا هاجمت حتي ولاد بلدي
كله بتاع مصالح ،محدش يعمل بطل قومي من اي طالب

Admin
Admin

المساهمات : 9265

https://download-city.ahlamontada.com