تحميل سيتي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم

كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Empty كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم

مُساهمة من طرف Admin الجمعة ديسمبر 16, 2016 2:25 pm

احلى مسا على الناس الكويسه كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-17
لما شفت تعليقات عن نانسي انه كانها قرفانه من الي غنو معاها
قلت ممكن كلام وخلاص نسيت كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-40
بس جاني فضول اشوفها وانا استغربت كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-40
هاي نانسي الي بيبان قلبها زي البفته البيضه كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-40
على فكره انا مسمعتش عن نانسي من ايام شخبط شخابيط وقبل منها كانت مكسره الدنيا وجمال وكرزما وقبول مو طبيعي كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-15كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-15
لكن ام شفتها كيف دخلتها على الجمهور والكميرا عليها لحالها قبل مايدخلو دينا و حنان اكيد اشترطت عليهم كم هائل من الشروط انه يلبق لها الناس اعطتها اكبر من حجمها والله يخلي الدكتور الي زبط لها وجهها وكمان الفوكاليز الي زبطو صوتها لو كانت نانسي ضلت على شكلها عمرنا مكنا سمعنا فيها كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-40كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-40
انا هنا مش بعيب على خلقت ربنا ابدا
لكن عن جد بينت كثير مغروره وشايفه حالها ومو طايقه الي غنى معاها كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-40
ايه الي جاب اصاله في الموضوع انه شفتها في برنامج صولا
قالت انه في مطربه مشهوره شكلها حلو وبتبان كيوت وحنونه قدام الكمرا والناس لكن هي بعيده كل البعد عن ده وفيها شر مو طبيعي اعتقد الكلام عليها والله اعلم كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-40
ممكن حد عنده معلومه عن ده كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-22
وانا شفت الفيديوهات ميوت بدون صوت لانه عوزه اشوف حركات بس كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-40
غير ده لبسها كثير فاشن وحلو واخر موديل كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-19
بتعجبني هي وهيفاء ونوال الوحيدين الي متابعين الموضه وعندهم مصاري متلتله وماننسى احلام بحبها كمان هههههههههههههههه
انا هنا مش بكره نانسي ابدا بس طريقتها مع البنات اوفر
سلام كلام اصاله اعتقد عن نانسي والله اعلم Roro44Com-Forums-Smiles-17

Admin
Admin

المساهمات : 9265

https://download-city.ahlamontada.com

- مواضيع مماثلة