تحميل سيتي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Pink Panther واشياء كثيرة

Pink Panther واشياء كثيرة Empty Pink Panther واشياء كثيرة

مُساهمة من طرف Admin الجمعة ديسمبر 16, 2016 2:22 pm

سلام عليكو كل سنة وانتو طيبين ازيكو عاملين ايه بقالي مدة مكتبتش موضوع كما لاحظت انو مبقاش في مواضيع جديدة زي الاول
ما علينا دي كلها عشان المقدمة ندخل بقى في العرض

Pink Panther واشياء كثيرة Roro44Com-Forums-fwasel-38

اول حاجة هتكلم عن العنوان اللي هو Pink Panther او النمر الوردي واللي لا حظتو انو البعض بيقولو على مروان يوسف

طب ليه الاسم دا هل علشان خدودو بتبقى باللون الوردي ؟ طيب دي حاجة بتاعت ربنا ربنا خلقو كدا ايه ليه بتتريقو عليه

مين فينا اللي كامل من غير الله سبحانه وتعالى طب عمركو بصيتو في المراية اكيد هتلاقو حاجة فيكو كل بني ادم وفيه عيب من العيوب علشان محدش فينا

كامل والكمال لله اللي انفو طويل وحد تاني انفو قصير واللي عينو مدورة واللي شعرو مش ناعم واللي واللي واللي انتقدو الشخص على غناه على

شخصيتو انما نمر وردي ولا اسد بري ميصحش ولاحظو انا مش من فانز الطالب ولا من جمهورو بس محبتش التريقة على شكلو

انا هنتقدو بس كغناء علشان مش بيغني اي لون تاني عكس رفاييل بيجرب كل الالوان الغنائية

نيجي للنومينيز واللي هيغادرنا هو رفاييل هتقولولي ازاي علشان هتبتدي قصة جديدة بين حنان وانيس علشان شفنا انهم دايما مع بعض وهي قالتلو انت قريب مني وتانيا البرنامج محتاج للتابلوهات والغناء الغربي فمحتاجين لانيس

الطوب وان لمروان او لايهاب والتوب تري عباس مروان ايهاب او عباس ونسيم وايهاب

وبفتكر الجايزة هتكون لاسبانيا زي كل سنة

طب هما هيقضوها ساندويشات البرنامج كلو ولا ايه ؟

وسمعت اكتر من مرة ايهاب بيقول انو عاوز ينسحب مش عارفة ايه السبب اللي عارف السبب يقولنا

انا من كام يوم كدا حلمت انو الفينال كان بين نسيم وايهاب وعباس وفاز ايهاب باللقب

واكيد ننوسة هتزين مسرح البرايم بس مين هيغني معاها اللي عندو فكرة يقولناPink Panther واشياء كثيرة Roro44Com-Forums-Smiles-22

ليه مش بنشوف ايهاب ونسيم بتابلوهات الكل التابلوهات بياخدهم مروان وانيس وهايدي كل اسبوع بيطلعلها طابلو طب على ايه ويا ريت لو بتعرف تغني زي الخلق ان شاء الله تطلع وتريحنا من صوتها ودندونة وحنونة يكفو ويوفو Pink Panther واشياء كثيرة Roro44Com-Forums-Smiles-17

يلا اشوفكم على الف خير وكل سنة وانتو طيبين ودمتم في رعاية الله وحفظه Pink Panther واشياء كثيرة Roro44Com-Forums-Smiles-17

Pink Panther واشياء كثيرة Roro44Com-Forums-fwasel-38

Admin
Admin

المساهمات : 9265

https://download-city.ahlamontada.com