تحميل سيتي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الاكاديمية والمجنون

الاكاديمية والمجنون Empty الاكاديمية والمجنون

مُساهمة من طرف Admin الجمعة ديسمبر 16, 2016 1:47 pm

سلام عليكو عاملين ايه صدمة صح انو ايهاب خرج بس يلا لعله خير بس ما يحزنني فعلا هو الناس اللي بتصوت بدل ما توفر فلوسها للمحتاجين ولاشقائنا في كل مكان الحمد لله انا عمري ما صوتت علشان ربنا ميحاسبنيش اني ضيعت فلوسي على برنامج غناء نتابع انما كتصويت لماذا نخسر نقودنا

دي كلها مقدمة وايهاب ربنا معاه وهو نجم ومش محتاج للقب بتاعهم علشان محجوز مسبقا وبتمنى انو محدش يرجع للفاينل بعد خروجه خاصة الذين طردو من البرنامج

هتكلم عن المحافظة حنان مش من اول دخولها مش على لسانها غير كلمة انا محافظة هل علشان اللقب والشهرة والفاينل تخلت عن حفاظها؟

نجي لهايدي الكل بيقول انها محترمة ومش بتحضن ولا لتعمل حاجة اومال ليلة راس السنة مين اللي قعد يرقص ويحضن ويوم وقوفها مع علي في النوميني سلمت عليه من الوش مع انو كان بامكانها تمد ايدها بس وتسلم غير كدا هي نحس على كل الطلاب اللي يصاحبها بتكون نحس عليه فاتن سكينة مرتضى علي واخر ضحاياها كان ايهاب وحنان اللي يغني معاها بردو بتكون نحس عليه سعد دينا وربنا يستر على نسيم هما الاتنين دول بيقربو ايه لحسين الجسمي الاكاديمية والمجنون Roro44Com-Forums-Smiles-15

سيبكو من كل الفتي دا ونتكلم عن الموضوع الاساسي اللي كتبتو في العنوان "الاكاديمية والمجنون" بتكلم عن رافاييل مش حصلتلو حالة اكتئاب واعصاب ومش عارفة ايه تاني من بعد ما اتغيرت معاه البنت اللي بيحبها؟ بالتالي دخل لمشفى المجانين انا مش بتريق بالعكس صعب عليا على اللي حصلو بس انا بتكلم انو بياخد ادوية بتهديه فرضا مشربش دواه او الادوية خلصت هيعمل ايه مع الطلاب مفكروش الادارة فكدا انو ممكن يقتل حد او يرمي حد من السلالم حنان مخافتش على نفسها منو ؟ هما كل سنة بيجيبولنا عالم مجنونة وسايكو احنا ناقصين الاكاديمية والمجنون Roro44Com-Forums-Smiles-40 بهزر ربنا يشفي الجميع كنت بشوف فيديو مبارح من اليوميات لما نسيم بيتريق على رافا وحنان بيقولهم مللونا من القصة بتاعتهم الاكاديمية والمجنون Roro44Com-Forums-Smiles-21 الولد دا عسل بيقصف الجبهات حتى انو ايهاب اما جي يودع الطلاب هو الوحيد اللي قالو اتهلا فراسك يعني خد بالك على نفسك علشان عارف انو نسيم قاعد بين عقارب امتال عباس

يلا مطولش عليكو علشان كتبت كثير

الاكاديمية والمجنون Roro44Com-Forums-fwasel-62

Admin
Admin

المساهمات : 9265

https://download-city.ahlamontada.com

- مواضيع مماثلة