تحميل سيتي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ايهاب ياامير

ايهاب ياامير Empty ايهاب ياامير

مُساهمة من طرف Admin الجمعة ديسمبر 16, 2016 1:37 pm

مساء الخير ولو انو النومنيه ده مش خير ابدا دينا مصدومة ايهاب ياامير Roro44Com-Forums-Smiles-34من تسمية ايهاب بس احنا مش مصدومين معروف هذا الفيلم مجهز مسبقا قروديا راسمة الاسبوع ده على تصويت يملي الجيوب ويغطي تكاليف السفرات لاوروبا اصلهم خسرو فلوس ياحرام ايهاب ياامير Roro44Com-Forums-Smiles-29
وايهاب عارف السيناريو من شوية قال انا عارف اني نومنيه من لما اعطوني الاغنية ومعاه حق ايهاب زيي محبش حد يستغفلني واعمل نفسي مش فاهمة وابلعها لا معرفشايهاب ياامير Roro44Com-Forums-Smiles-39 اعمل كدة نهائيايهاب ياامير Roro44Com-Forums-Smiles-40 رغم انو ده مش لصالحه بس احسن مايطق كرامته فوق كل اعتبارايهاب ياامير Roro44Com-Forums-Smiles-18 ايهاب مش زي لي عايزين يفضلو على حساب كرامتهم واهلهم وبلدهم ايهاب الله يعزك ياابن العز

الصراحة المفروض لا دينا ولا ايهاب نومنيه على الاقل دينا عاملة جو حلو وشخصيتها حلوة وعندها صوت حلو في اللي اقل منهم واولهم رافاييل الطبال واخيرا كلنا عارفين انو ايهاب راجع وباذن الله راجع اقوى وبنفسية اعلى والضربة لي متقتلش تقويايهاب ياامير 16

Admin
Admin

المساهمات : 9265

https://download-city.ahlamontada.com

- مواضيع مماثلة