تحميل سيتي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

توقعاتي لايهاب

توقعاتي لايهاب Empty توقعاتي لايهاب

مُساهمة من طرف Admin الجمعة ديسمبر 16, 2016 1:34 pm

في البداية انا من اكتر الناس الي بتحب ايهاب امير وعندي جميع فيديوهاتة علي اللاب توب دة اولا بس توقعاتي ان فرصة فرصة ايهاب في الوصول للفاينل 10في المية النسبة دي منطقيا احيانا المنطق بيبقي ضد العواطف توقعاتي لايهاب انوى هيخرج 3مرات نومني مرة الاسبوع دة اوالي بعدة مع دينا اورافي ومرة هيخرج حنان ومرة نسيم هيخرجة علشان يبقي فاينل نسيم هايدي مروان وجهة نظري دة السيناريو الاسهل لفوز ابو حلق با اللقب هايدي مرتين نومني نسيم مرة هو ولا مرة بس انا موضوعي عن ايهاب دة صح بس اصل هو السيناريو بتاع كلوديا كدة كل حاجة بتبرر لحدوث حاجة تانية خالص كلوديا عندها منطق لازم بنت فابنل دلوقت موجود 3بنات اقربهم هايدي فاينل اولا لضعف صوت حنان 2لعدم حب الناس لدينا ازن هايدي الاختيار الانسب مروان دة اجبار مش اختيار لبناني دي ميزتة دة غير صوتة تامين فوز مروان با اللقب بدا بنسبة رافي الي طبعا فانزو هيصوت لمروان في الفاينل بعد خروجة ملعوبة صح قوي من كلوديا بس عندها حاجز كبير جدا علشان السيناريو اسمة ايهاب اكبر قاعدة جماهيريا في البرنامج صوت كويس مجتهد جدا مبيغلطش في البرايمات هي بدات السيناريو با اغنية الهامي الي طوب الارض كان عارف ان ايهاب مش هيغنيها حلو فا يطلع نومني دي اول مرة هيرجع با اكتساح تاني مرة اعتقد مع حنان علشان لو حد غير ايهاب طلع حنان هتبقي فضيحة للبرنامج وهيخرج اخر مرة مع نسيم علشان يرجع نسيم ويخرج ايهاب اخيرا انا لية بقول نسيم هبخرج ايهاب علشان صعب جدا تقبل ان اي حد غير نسيم وهايدي يخرجو ايهاب دة منطقي انا بس مش عارف منطق كلوديا دي توقعاتي الي بتمني انها تطلع غلط وايهاب يوصل حتي فاينال مع اني متوقع برضة ان اللقب لابو حلق

Admin
Admin

المساهمات : 9265

https://download-city.ahlamontada.com

- مواضيع مماثلة